Mô tả công việc

- Responsible for timesheet and payroll for employees, manage workflow to ensure all payroll transactions are processed accurately and timely.
- Understand proper taxation of employer paid benefits
- Ensure liabilities of the company toward employees (social insurance, health insurance, etc…)
- Manage employee data both on the system and hard copy, ensuring accuracy between HR system and hard copy
- Control labor contracts and other contracts, ensure timely and consistent with the Company's regulations
- Manage staff database, labour contract
- Conduct reports as required
- Other tasks assigned by the Management

Yêu cầu công việc

- Bachelor's degree majoring in Business Administration, Human Resource Management, Economics – Finance
- Minimum of 2 years of relevant experience in Payroll
- Good knowledge of Labour law, Social Insurance Law and other related regulations
- Expert user of MS Office (Excel, Word)
- Experience in working with HR Management system
- Good at communication & customer-oriented
- Logical thinking, careful and able to work well under pressure
- Prefer candidates with experience working in the industry: E-commerce, Retail, FMCG companies (Scale >200 staff)

Phúc lợi công việc

- Discussed in the interview

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 437 / 3
Logo Công ty Cổ phần Thương Mại - Dịch Vụ Phong Vũ Công ty Cổ phần Thương Mại - Dịch Vụ Phong Vũ
Tầng 5, 117-119-121 Nguyễn Du - Phường Bến Thành - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
29/07/2021

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
C&B Specialist
Công ty Cổ phần Thương Mại - Dịch Vụ Phong Vũ
Nộp đơn